אלקטרה טכנולוגיות מפעילה מערך שירות בפריסה ארצית, העומד בכל עת לרשות הלקוחות וכולל:

  • מערך טלפוני ואמצעי ניהול לביצוע מעקב אחר קריאות השירות, הטיפול בהן ומיקומם של כל הניידות וצוותי השירות
  • עובדים בעלי ידע וניסיון רב בתחומי המולטימדיה, מערכות מתח נמוך, תשתיות כבילה, תקשורת מחשבים, בקרה תעשייתית, בקרת מבנים ותקשורת סלולרית
  • צוותי שירות ואחזקה בפריסה ארצית הכוללים טכנאים מיומנים
  • מעבדה משוכללת לבדיקות ולתיקונים
  • מוקד שירות הפועל 24 שעות ביממה

לקוח בעל חוזה שירות יכול לפנות למחלקת השירות בכל נושא מתחומי הפעילות והתפעול. כל קריאה מדווחת ומתועדת במערכת עפ"י נהלים מסודרים. המערכת מאפשרת מעקב אחר הטיפול בפנייה אל מול ה-SLA, החל מיצירת הקשר הראשונית מצד הלקוח ועד לסגירתה בסיום הטיפול.